ستاره نروژی سیتی با قهرمانی در اروپا رقیب اصلی مسی در کسب توپ طلای ۲۰۲۳ شد.

توپ طلا

به گزارش همشهری‌آنلاین، منچستر سیتی شب گذشته موفق شد در فینال لیگ قهرمانان اروپا اینتر را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و برای اولین بار قهرمان قاره سبز شود.

ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی در اولین فصل حضورش برای سیتیزن ها کولاک کرده و اکنون ۳ گانه تاریخی را بالای سر برده و آمار گلزنی فوق العاده از خود به جای گذاشته است.

در همین رابطه سایت «اولیه الریاضیه» در گزارشی به یورش هالند به توپ طلای هشتم مسی پرداخت. بسیاری مسی را کاندیدای اصلی کسب توپ طلای ۲۰۲۳ می‌دانند چون ابرستاره آرژانتینی موفق شد آلبی سلسته را بعد از عصر مارادونا دوباره قهرمان جام جهانی کند.

آمار فردی مسی به همراه تیم ملی آرژانتین و پاری سن ژرمن هم عالی بود. اما هالند با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی این جام به توپ طلای ۲۰۲۳ یورش آورده و توپ طلای هشتم مسی را به خطر انداخته است.

مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۳ طبق اعلام مجله فرانس فوتبال قرار است در تاریخ ۸ آبان برگزار شود.

کد خبر 766233
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فوتبالی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    11 3
    فقط مسی
    • Ali kazemi IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      0 2
      این اولین بار نیست که مافیای رعال و بارسا فوتبال رو به لجن کشیدن و حق خوری میکنن. نیمار امباپه لواندوفسکی روبن ریبری ون پرسی زلاتان و..... این بار هم حق هالند رو بخورید هیچ مشکلی نداره. همینجوریشم دیگه کسی توپ طلا رو ارزشی واسش قاعل نیست. چرا به امباپه توپ طلا ندادن که جام جهانی گرفت؟؟ چرا به لواندوفسکی ندادن که سی ال و بوندسلیگا گرفت؟ روبن و ریبری حقشون نبود بعد از سه گانه؟؟ چرا بنزما توپ طلا گرفت واسه قهرمانی رعال تو اروپا؟ موقع بقیه بازیکنا که میشه خار داره و فقط واسه رعال و بارسا مشکلی نیست؟ هههههه جالبه...:)